Torva-Mjukleksak


Sitter i Julles säng och lyssnar på Albin och Jens som stöter på Ikeas onlineassistent Anna.

Just precis.



Det är sånt här jag kommer sakna :)

På den nivån att jag blir deppig av att ha roligt.. bra bra.


Albin ireder Jens rum. Det blir jättefint :) Han får en bilbana och fondvägg, men inget skrivbord.



Galet fint!


Det är sånt här som får mig att bli på bättre humör igen när jag mår dåligt över att Jens och Albin sitter och samlar på sig vuxenpoäng :)
Fan va jag kommer sakna Jens :(






Idag jobbade jag till jättesent.. sista kvarten skrev jag massa små citat på post-it lappar och placerade ut dem på folks datorskärmar och på kopiatorn och kaffeautomaten och lite sånt :) det hade jag tyckt var mysigt om jag hade jobbat på kontor. Vilket jag gör..

Det går bra att jobba så länge man slipper ha med folk att göra också btw. Härligt osocial man är. Hade lite ångest i Torsdags när jag skulle äta lunch med Kalle (min "kollega") ensam :S Men han visade sig känna Robert så då kunde vi prata om det xD phew!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0