Sjung om studentens lyckliga dar

Kollade igenom Emelies blogg... det är massa bilder där :o
När jag började den här bloggen så försökte jag ha med iaf en bild i varje inlägg... men blogg.se är så jobbigt att lägga upp bilder på och det är ett sånt jävla projekt att föra över bilder från kameran och shit. Okej.. to be fair så håller Emelie faktiskt också till på blogg.se xD Jag är lat helt enkelt.. latare än Emelie i vilket fall :)

Idag var jag på mottagningar... jag vaknade klockan 1, duschade och degade en stund vid datorn. Sen kom Julle.. Jag gjorde ett kort.. Jag hade gjort två förra veckan, och nu tänkte jag göra resten. Men så hade jag bara en bas kvar så jag kunde bara göra ett till :(
Efter jag hade gjort det så drog vi iaf ner till Matilda och sa hej till diverse släkt och vänner till hennes familj, och åt massa tuff och god mat ^^ mums. Matilda fick ett kort.
Sen smsade vi Emil.. Emil svarade ungefär tre timmar senare xD

Under de tre timmarna tittade jag på yogscast och åkte hem till Julle och åt spagetti.

Jag var jävligt trött och lite halvillamående och allmänt inte allt pepp på att dra någonstans alls. hade knappt orkat ta mig till Julle..
Men vi cyklade iaf hem till Emil och hälsade på lite folk som var där, tittade på all Emils öl och klappade Zorro ett tag.
Jag blev piggare av det :) Moa var där också :)
Emil fick ett kort.

Sen fortsatte vi vidare till Robert, där var Jens och Sigge.. och så var vi där och åt kladdkaka och skrev i Roberts studentmössa och hälsade på Roberts ingifta släkt och.. Åsa? Robert fick också ett kort..
Sen dök Jacob upp och då var korten slut :( Jacob är cool så han klarar sig ändå tror jag xD


Och hu vad gråtig jag blev. Att skriva i studentmössor sets me off verkligen xD.. Nu är alla fria att försvinna vart de vill och sånt.. bajs xD
"Men vi håller kontakten"
Ett tag lyckas vi nog iaf :)

Jag fick mail från Liisa igår. (Liisa är hon i Ghana..) "kom när du ätit"
Nä.. så stod det inte. Men det kändes lite så :S
Jag får iaf komma dit.. och hon tog upp lite arbetsuppgifter och att de hade ett rum som jag kunde bo i och saker som finns att göra på fritiden och allt möjligt.
Så nu är jag osäker på om jag vågar och känner mig allmänt äggig över att dra härifrån när jag är på gång att låsa in er allihop i min garderob för att jag inte vill att ni ska försvinna någonstans...


Piss och skit!


Kommentarer
Postat av: Emil

ÅK ÅK ÅK! :D Du har världens chans att uppleva lite lite mer av Världen! Ta den chansen! Det kommer minska din översentimentalitet också <3 Åk och ha så kul det går! MEN glöm inte skicka kort! xD

2011-06-16 @ 02:01:52
Postat av: Linus

Pytt att det kommer xD Jag kommer sitta inlåst på mitt rum och storböla till bilder på facebook HELA DAGARNA! :)

Men yeah.. om jag inte åker kommer jag ju ångra mig så brutalt resten av livet så..

2011-06-16 @ 02:05:35
URL: http://giefkaka.blogg.se/
Postat av: Julian

Håller med Emil, bra skrivet. :)

2011-06-16 @ 02:07:58
URL: http://sympathyforthejulian.blogspot.com/
Postat av: Vilgot

Håller också med emil, bra skrivet :)

2011-06-17 @ 01:16:45
Postat av: Julian

Håller med Vilgot, bra skrivet :)

2011-06-18 @ 16:19:32
Postat av: Fernando

Håller med Julian, bra skrivet :)



WOOOHS WHOOSH SHOOOWWOS

A black hole!!



En fot kommer ner och mosar allt

The end :)

2011-06-19 @ 22:34:59
Postat av: Linus

Hahahaha ^^ Sötnosar <3

2011-06-20 @ 01:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0