Vi är,

Adam, alla här är inte som du och Cissi -Julian Ekstrand när Adam, hans älskade bror, var på väg att hälla alldeles för mycket salt för normala smaklökar, över popcornen
Jag och Adam tyckte det var ungefär det roligaste vi hört.. det var det, hög standard på valutavägen.. kul :)

Idag har jag fått min rygg justerad, vart moraliskt stöd i Julians sommarjobbs sökande, vart på banken (FUCK YEAH!), träffat och pratat.. massor.. med Emil, ätit hamburgare.. först vanlig på donken och sen flummig veggisbörgare (ja.. med ö) med ägg hos Julle.. och sett the Dark Knigt och nu är jag förvirrad över vart jag har sett Maggie Gyllenhaal förut för jag har känslan av att jag har sett något med henne nyss.. men jag har inte sett något av det det står att hon har gjort på wikipedia.. iaf inte på hur länge som helst..
Jag tycker inte om när det händer :(

hur som helst har jag hunnit med en hel del idag.. och klockan är fortfarande idag.. jag är stolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0