Länge leve sommaren, den som kom och gick igen

 

 

 

 

"Det känns som jag har druckit med Mario hela veckan" Kläckte Jens igår.

I tisdags var vi på söderkällaren, Jag, Jenny, Jens, Julle, Mario, Sigge och Lollo.. för att Mario är lite fjollig och ville göra något innan vi tar studenten typ..
Det var trevligt.. på Onsdagen började vi ett så det fungerade ju nice. Sov jag hos Julle då? Jag mins inte hur sent det var när vi drog hem.. NEJ! Jag åkte hem och satt och storbölade utanför min port ett tag xD så var det :) Ah ^^ Studentångest ♥

Onsdagen hade vi bara matteprov. Gymnasiets sista prov evah! Det gick bra :D Phew

I Fredags fyllde Mario år. Så vi var hemma hos Lollo. Lollo har ett helt eget hus på sina föräldrars tomt -.- fusk kallas sånt. Och sen fortsatte vi fira Mario igår hemma hon honom så yes, vi har druckit med Mario hela veckan xD



Två dagar till Studenten. Idag var vi inne och sprayade lakan till flaket och imorn ska jag och Jens in och lämna tillbaka böcker till bibblan, det är verkligen INGENTING kvar... det känns inte så. Det känns som någon sorts fail-lov. Stört! stört stört stört!
Undra om man någonsin kommer känna sig så gammal som man är..


Baah.. jag har umgåtts för mycket med folk de senaste dagarna xD





Alla är bäst! Jag är töntig ♥


Kommentarer
Postat av: Agnes

Faan vad tidigt ni tar studenten då! :O Vi på värmdö har iofs ingen skola längre så vi skulle lika gärna kunna ta studenten nu vi med XD

2011-05-30 @ 21:01:50
URL: http://agnesmasterworks.blogspot.com
Postat av: Linus

Yeah.. jag tror att någon i skolledningen faktiskt har tänkt till för en gångs skull och låter oss sluta nu istället eftersom det ändå bara är en massa halvdana lov och grejer :)

2011-05-30 @ 21:28:23
URL: http://giefkaka.blogg.se/
Postat av: Bildrebecka

Ja ni tar jävligt tidigt, haha Vi tar en vecka efter er, o Kärrtorp två veckor efter typ xD

2011-06-01 @ 15:41:37
URL: http://bildrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0