Utkast: Maj 7, 2011

LÖRDAG!!!!


Jaaa... Igår var jag hos Jens och spelade Amnesia. Amnesia är ett drygt och äckligt jävla spel! Ett tag vart jag nästan genuint sur på skiten xD
Tänk er mig, som blir rädd, på riktigt rädd, för monstren i Mindcraft.. för alla jävla monster i alla jävla spel..
Jag har försökt spela Left4Dead2 själv, och även fast det laggar som fan och det är svårt att få till en särskillt läskig stämning så blir jag så jävla rädd att jag måste pausa nästan hela tiden. Sen kan jag ju skylla pådet ovan nämnda lagget att jag inte orkar spela det så mycket också, men en hel del beror det på att jag inte vågar när jag inte blir tvingad till det xD
Så! Amnesia.. om jag inte hade vart hemma hos Jens så hade jag stängt av halvvägs genom för-grejsimojset :o
Men det är ju en utmaning för mig själv.. waay in the future.. att spela igenom Amnesia själv..

Huuu xD

Annars var det ju lite irriterande när Jens satt och anklagade mig för att jag spelade dligt xD Det är klart jag spelade dåligt! Jag var inte vid psykisk hälsa :o Jag var knappt vid fysisk hälsa... mina händer och mitt face kändes som de hade somnat och jag kunde inte flexa mina fötter xD Jag försökte, men det gick inte! HU!


Sen har jag och Vilgot diskuterat relations fuck-ups och för- och naktdelar med blyga personer.. Och böcker vi ska läsa i sommar :)

Och nu ska jag äta!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0