Maffiga pankisar

För övrigt... Anledningen till att jag inte bloggade något förra veckan (inte för att jag bloggar så regelbundet att någon märkte något av det) var för att jag bodde hos Julle några dagar för att jag bråkat med mamma.
Hon åkte dock till Linköping av okänd anledning så jag var hemma och städade några dagar.
Och titta!:

lägg märke till hur den allmänt väldigt mycket bättre bildkvalitén i sig får det att se renare ut xD

Hur fa gick det till!? xD
Nu ser väl inte ni det här som lika löjligt rent som jag gör. Det är ju faktiskt fortfarande grejer i sängen även om de är snyggt vikta..
Det dumma med.. mig.. är att jag trivs inte lika bra när det är såhär. Jag hittar inte mina grejer och vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv i rummet :o
Men! Jag pluggar mycket bättre :o Det är som om jag inte kan plugga ordentligt om jag har det för hemtrevligt.. då blir jag för mysig liksom xD
Om jag ändå inte trivs, då kan jag lika gärna plugga. Jag gjorde tex både Japanska-läxan och Fysik-"läxan" igårkväll.. såna läxor som jag aldrig gör för de tar plats med massa papper och grejer och känns inte särskillt viktiga alls. Idag har jag dock inte alls gjort Biologiläxan till imorgon.. xD


Annars har jag lite vackra bilder från när tommy och jag lagade crépes i söndags xD

Visst är han söööt :D


Mutantifant ^^


Och det här var då meningen skulle vara crépes-sås.. det blev det inte xD Det blev kakdeg.. som inte var så god. Vi gjorde ny sås... den vart ganska illa den med. Inte i jämförelse dock xD Man ska alltid jämföra!

Vi ska jämfööra! Sluta aldrig jäämföööra! Vi ska jämföra.. Skarpnäck... och östermalm!
En dag ska jag leta upp Sara Idas och Katarinas film ^^ den är fiiin <3 Sötnosar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tänkte på att du inte bloggade, saknade dina inlägg :O även om jag brukar vara lat och inte kommentera så läser jag ^^

2011-05-11 @ 22:51:11
URL: http://heatwawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0