Hejdå..

Okej så nu har jag träffat Albin sista gången innan jag åker och därmed sagt mitt första ordentliga Hejdå (yeah yeah jag sa Hejdå till Matilda i onsdags, och Adam igår. Men med Matilda blev det liksom mest ett Hej och lite allmän catching up, och ärligt talat så hade jag antagligen inte träffat henne såå jävla mycket innan jul ändå. Och Adam.. Adam är massor med skoj och jag kommer sakna honom galet, särskilt eftersom Julle kanske är i London när jag kommer hem :( men vi är lite för rädda för varandra för att ta något smäktande avsked..) jag har haft ont i magen hela dagen.. Fysisk nervositet och ledsenhet. Sen när jag satte mig på bussen efter att jag sagt Hejdå till Albin så släppte det och jag började gråta istället.. Men så kommer magontet tillbaka så fort jag slutar gråta xD sådär lagom störigt, ska jag behöva grina hela kvällen för att inte svimma typ? Tss tss lix.. Övrigt? Skickat två vykort till Dublin, partaj! Fixat Internätet till iPad ♥ sitter på Hötorget och bloggar atm, shit shit. Inte blivit nedspammad med sms trots att Mario bad alla som inte hittar till honom att smsa mig.. JAG hittar inte till Mario.. Jag hittar till rätt station på roslagsbanan, hoppas jag, sen är jag antagligen helt lost så då får jag gissa, eventuellt ringa Mario och så får han beskriva vägen. Men men.. Det är roligt hur man saknar folk bara för att man vet att man inte kommer att ses på ett bra tag. Det är ju inte som att jag inte klarar mig utan Albin i en timme vanligvis. (ledsen att det är typ världens klossigaste text atm btw, iPad är inte all good xD) jag kommer vara tillbaka innan jag vet ordet av!!! Allt kommer bli SÅ JÄVLA BRA!!! //Storbölande tjej på hötorget ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wäääää. :'(

Kommer sakna dig D:

<3

2011-09-24 @ 23:48:18
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Vilgot

Jag kommer också sakna dig massa!! :< <3

2011-09-26 @ 00:18:45
Postat av: Linus

Fina!!!!

2011-10-03 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0