Life is compared to a voyage

Jenny är en av mina absoluta favoritpersoner i hela världen!
Granted att jag har många favoritpersoner..
men om jag skulle göra en top 5 över mina favoritpersoner så skulle nog Jenny vara med på den.

Så jag känner mig som lite av en douche ibland när det kommer till Jenny, för relativt till hur mycket jag tycker om henne så tycker jag att det är väldigt läskigt att umgås med henne ensam. :( Och då vill jag ha med andra när vi ska ses.. och så blir det så komplicerat, och så ses vi liksom inte alls istället mycket av tiden.
Det ska rådas bot på!
Och! Det har faktiskt blivit mycket mindre läskigt nu under sommarn :D Yay ^^ Antar att de typ 2 gånger jag har träffat henne ensam under sommaren har gjort sitt xD

Sen är Jenny en sån där som är läskig per sms och övriga text-komunikationsmetoder.. för hon formulerar sig så att man tror att hon hatar en xD Något som jag och Fernando ojar oss över ibland.



Nu började jag fundera över vilka mina top 5 favoritpersoner skulle vara om jag faktiskt skulle till att pränta ner något sånt, och blev distraherad xD




Annars var jag irriterad på en blogg här om dagen och satte mig och försökte analysera min irritation i ett rant-inlägg. Men det blev exeptionellt dåligt och förvirrande, och jag kom att tänka på att Emelie är jävligt bra på att formulera sina rant-ar. De har en röd tråd och håller ihop på ett sätt som jag aldrig kan få mina att göra XD
Får se om jag kommer över hur mycket inlägget suger och postar det iaf ikväll, eller om jag eventuellt lyckas strukturera upp det lite (det är så jävla förvirrande att skriva långa grejer på datorn, man har ingen översikt över vad faan man håller på med!)

NU ska jag iaf.. eeh, göra något annat!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ofta xD mina rants är ju helt åt helvete :D men tack :D:D:D



när ska du till Ghana? Kommer sakna dig :C

2011-09-15 @ 22:22:36
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Linus

Åh :) Rar!! <3

Jag åker den 25:e. Nästa söndag.. jag är livrädd xD Jag kommer sakna er med massor :(

2011-09-16 @ 17:30:08
URL: http://giefkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0