Lost and Found

Är under omständigheterna på otroligt jävla bra humör, och har varit hela dagen.
Även om jag inte hade ett dugg mer Party än vanligt hos Mormor och Morfar. Tommy stannade dessutom hemma, inte okej lix :o Inte okej ett dugg. Men jag vaknade på bra humör och höll mig på bra humör.
Känner mig allmänt bäst just nu för att jag lyckats att inte påverkas av dagens allmänt störiga omgivning.. eller så var min släkt faktiskt ovanligt rar idag.

Dagens favorit, utöver Jens och Julle som hållit mig Sms-sällskap och därmed ganska tveklöst bidragit till att jag kunnat hålla humöret så fint, är morfar.
Vi spelade kubb, då kubb är något av ett självklart val när det kommer till gemensamt ute-tidsfördriv sommartid. Och varje gång vi tagit ner kubbar och någon i morfars lag gav dem till honom för att kasta sa han "vad ska vi med de här till?".. rart.



Sen har jag ju faktiskt varit hemma hela kvällen.. det är också trevligt ^^

Tehe!


Är lite Klur över vad jag ska ta mig för nu dock.. känner för att rita, men jag vet inte vad :o Hur som borde jag ut ut i hallen och hämta min ritplatta (Som jag btw hittade pennan till här om dagen! xD Murphy you never fail. Jag har iaf bestämt mig för att jag är glad över det.. tss)

Övrig intressant grej ("intressant" på ett sätt som allt här på min fina fina blogg är): Jag uppgraderade mitt poeter.se-acc till stödmedlem igen för att jag började bli lite stirrig med saker jag inte fick utlopp för.. och så fort jag gjorde det så gick det över xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0