Grät och grät tills tårarna var slut




En lista! Det var länge sen :)

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Grät lite oroväckande mycket..
Var ledare på ett konfirmationsläger. Stackars barn xD
jobbat..

Vilka länder besökte du?
Inga utomländer.. nope nope

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
Nää... ^^

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
15 Augusti - Nog för att jag grät på studenten..
det är skillnad på datum man minns och dagar man mins. Man kan minnas dagar och tillfällen jättebra, på den nivån att det känns som man aldrig kommer glömma dem (vem kan säga vad man kommer minnas resten av livet så här kort tid efteråt egentligen..) men man mins inte vilket datum det var.. för datum är sällan särskillt stor del av ens tilvaro. Tillfällen som man minns datumet.. det är mest bara tillfällen som man har haft planerade i förväg. Tillexempel kommer jag alltid att minnas att 18 Augusti var då jag började gymnasiet, att v.27 var då jag konfirmerade mig, eller att 15 Augusti var då Jens åkte till Göteborg.

Största misstaget?
Jag vet inte.. jag liksom förtränger sånt

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Något migränanfall och en liten förkylning

• Bästa köpet?
min dator.. annars har jag väl mest köpt skit

Sommarens väder?
Varmt. Alleles för varmt en hel del av tiden.. Cissi does not aprove of för varmt väder..

Vad spenderade du mest pengar på?
Datorn förhoppningsvis xD Tror inte jag lagt ner så mycket som 5000 på godis..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Krävs inte så mycket för att göra mig riktigt glad, så en hel del saker. Bland annat så har Albins små telfonterroriseringar när han inte haft något bättre för sig varit väldigt uppskattade ^^

Sommarens låt?
Sju Sorger - Veronica Maggio

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Ledsnare.. och delvis gladare xD Jag har varit ledsnare än jag någonsin kan minnas att jag har varit, och jag har gråtit hur jävla mycket som helst.. men då jag har varit glad känns det som jag har varit gladare än jag brukar vara när jag är glad. Humör är väl ganska relativa..

Vad önskar du att du gjort mer?
Gått barfota.. det har nästan inte blivit nåt alls :( det är ju jävligt trevligt

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag brukar sällan ångra saker jag gjort.. oftare saker jag inte gjort. Iaf längre.. Jag är fortfarande lite ledsen över att jag inte var med när några grannar på landet behövde en till att vara med på 7-kamp xD
Man skulle ju kunna tänka sig att jag har gråtit lite för mycket.. men nääääh xD

Hur tillbringade du midsommarafton?
I Aspuddsparken. Fusk i smyg i klätterställningen ^^ Jag tyckte det var nice :D

Sommarens favoritprogram på tv?
Satt och knarkade Numb3rs i början/mitten av sommarn, när det gick mitt i natten och jag var ensam hemma för familjen var på landet. Sen kom de hem från landet och Numb3rs ersattes av något skitprogram :( Ledsen Cissi :'(

Böcker du läst den här sommaren?
Will Graysson Will Graysson ^^ En av de bättre böckerna sen jag började Gymnasiet.. känns som jag inte kunnat läsa vad jag vill på väldigt länge

Största musikaliska upptäckten denna sommar?
Well.. skulle inte säga att jag haft så mycket upptäckter att tala om

Något du önskade dig och fick?
Träffa Kalle på avslutningen till Konfa-lägret! ^^

Något du önskade dig men inte fick?
Tja.. inte ska man väl hålla på och vara bitter över sånt. Kan faktiskt inte komma på något :)

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?
Grät! mest..

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja att jag hade gått mer barfota i suppose... den här frågan känns som den blivit covered redan

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
Som vanligt.. ^^

Sommarens hetaste?
Hah ^^ min kändiscrush: David Krumholtz. Fast egentligen gäller den crushen bara hans roll i numb3rs, Charlie Eppes..

Sommarens bästa tillfälle?
Jadu.. :)


Kommentarer
Postat av: Gnarl

sv: Haha LEGENDARISKT. Ja, veerkligen. Igår var jag på sci-fi och givk förbi den där butiken som ligger typ mittemot, och där hade dom den där jackan du snackade om. BÅDE DEN VITA OCH RÖDA! Med stor luva, you know? Tror det var den du menade, var i alla fall den jag pratade om :DDDD heh dödsfin

2011-09-07 @ 11:34:10
URL: http://totallyderp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0