*flygplanar*

Sitter och kikar på Saras tumblr sådär som man gör ibland. Får lust att skaffa en massa tutueringar och piercsings och sånt. Eller inte "och sånt" alls... bara tatueringar och piercsings. De senaste dagarna har jag varit ganska seriöst sugen på en labret. Hoppsan..
Munnen är en bra plats för sånt där rent estetiskt har jag kommit fram till för den är ändå lite off

Men jag är på sånt där asbra humör idag <3
Vaknade rätt tidigt. Pratat med Albin på skype. Fått en avi från posten som jag inte kan tänka mig är något annat än mitt pass, måste gå dit och hämta det.. yay. Inte gjort en enda viktighet fast att jag ska till Vilgot efter jag har käkat pannkakor med min bror och inte kommer kunna göra viktigheter på hela kvällen. Vissa dagar behöver man inte göra viktigheter. Idag är egentligen inte alls en sån dag.. men balls to it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0