I got that devilish flow, rock 'n' roll, no halo









Har gått upp fucking halv nio. Och faktiskt gått upp då när jag satte klockan och inte snoozat i 2 och en halv timme som det gärna blir när man inte har en riktig tid att passa utan bara behöver gå upp "tidigt" i allmänhet.
Har ringt Sachsska Barnsjukhuset och skaffat en telefontid med läkaren som utfört "frisk"-intyg för mig till transportstyrelsen så att jag får behålla mitt körkortstillstånd. Hassle. Men eftersom jag är ball som fan så fixar jag att läkaren i fråga ska ringa mig imorn då hon är inne, vilket är "någon gång under dagen" (score!) och sen sitter jag inte alls vid telefonen och gråter i en kvart över att ha behövt ringt officiella telefonsamtal.
Ringde även Ghanas Ambassad i Danmark eftersom jag glömt bifoga ett returkuvert och då har du ju inte min adress. Jag grät nästan när jag insåg det för jag fick sån ångest inför allt jox jag skulle behöva fixa för att kunna få tillbaka passet, sen när har såna där processer fungerat smidigt liksom. Men nu när jag ringde dem så sa de bara "ja vi fick ditt mail med din adress så vi skickar det" (inte hade de svarat på mailet trots att jag bett om det dock -.- jaja, det är Ghana) och jag vart helt ":O" Sen när jag la på stod jag och hoppade och dansade i hallen av lycka en stund <3
Det farliga med att få asjobbiga saker gjorda är att man känner sig så jävla duktigt att man tycker man gjort sig förtjänt av resten av veckan ledigt. Håller inte i längden.

Kan hända så för jag iväg ett samtal till Tandläkaren också. Annars är det sushilunch som gäller nu. När man har gått upp tidigt måste man ju äta lunch och sån skit.
Fan va jag mår bra idag!! :D

Annars har det blivit aldeles för mycket obyggande av öken och aldeles för lite Fysik på senare tid. Jag har ju böckerna nu. Möjlighterna är fucking oändliga!! Får väl ta och göra det efter maten.. det är ju roligt, så det borde ju inte ta emot egentligen.

Kommentarer
Postat av: Albin

Harligt nar byrakrati gar fort :) hoppas allt ar bra med dig, du saknas <3

2012-02-14 @ 06:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0