Rövhatttratt

Sådär bra framföhållningig som jag är så insåg jag igår att ifall jag ville träffa folk innan jag åkte så var det ikväll som gällde.. Så jag smsade. Och det vart inte alls sådär stressigt som det normalt blir när man försöker dra ihop folk.
Å så vart vi sådär lagom många :) så att man hinner med att prata med alla, och alla får plats på samma ställe.
Det har varit en konstig dag idag.
Jag vaknade, min mobil var död och när jag satte den på laddning damp det in ett gäng irriterade sms från min mor som undrade vart jag var och ifall jag skulle komma hem tills vi skulle på lunch på kinaresturangen vid skanstull (jag sov hos Vilgot) smset jag hade skrivit om att jag sov hos Vilgot och skulle antingen komma hem innan, eller direkt till draken klockan halv ett hade uppenbarligen inte gått fram.
Sen åkte jag till draken efter att ha sagt ett "vi ses kanske ikväll... Men inte säkert så kanske inte på en månad!! :'C -hejdå" och träffade min mor och min bror och åt lite för mycket och blev lite för nervös över resan och över att jag hade ätit för mycket och över att jag skulle till Ekerö och kolla på Jennys dansuppvisning (som av någon anledning triggar tankegången "nu får jag ju inte bli svimmig eftersom jag var det förut och det låter som en allmänt jävligt dålig ursäkt till att inte orka komma") och eftersom min kropp är bajs så leder tankegången "nu får jag ju inte bli svimmig" eller allt i någorlunda närheten av det till att jag blir dirr svimmig. Så när jag kommer ut från restaurangen för att bege mig så svimmar jag nästan efter att ha spytt i en blomkruka precis uanför :) gulligt, jag vet. Halvt svimmar lite mer innan jag kommer på tåget.. Sen går det över och jag sover lite istället. Yay!
Men det var skoj att titta på dansföreställning :D inte för att jag är ett jättefan av att titta på dans egentligen.. Men det är ju jenny! Då blir det ju roligare ^^ och jag fick en banan av Emils farmor :)
Sen var det sådär som det brukar när jag tyckte att vi skulle ses 8 vid slussen och så kommer majoriteten "komma lite sent" men det är fint :) jag tycker om er för det :)
Så var vi på söderkällaren och det gick till som det brukar när man är på söderkällaren. Tills vi förflyttade oss till donken, också rätt så sedenligt. Och nu har jag lugnat ner mig något så att jag i alla fall kan skriva utan att vara lite oroväckande förvånad över att precis allt inte blir helt fel.. Fast jag har kvar den där fina fylle-känslan av att alla ens kompisar är så jävla fina!! (som känns så jävla sincere när man är mitt i den <3 (inte för att man vaknar nästa morgon och tänker att "näää... Så jävla bra är de ju inte" men ja... Det är fortfarande en fyllegrej ^^ när man är nykter är det ju liksom uppenbart att de är finast, då behöver man inte fundera över det?)) för alla ÄR jävligt fina ^^ x)
Å jag kommer att sakna er! Massor! Men jag kommer tillbaka i påsk! Vi klarar oss :P såklart..
Och nu är det tre timmar tills jag ska gå upp och jag sitter och lyssnar på hur Jens skjuter tjocka zombie-tanter.. Värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0