Busselibuss ^^

Åker buss och allt är jävligt party! Å vet ni vad!? Jag och Vilgot såg på how to train your dragon.. Och vem är röstskådis? Jay Baruchel! (ny kändis-chrush, se förra inlägget) varför är det alltid sådär? Var samma grej med Joseph Gordon Lewitt, han visade sig va röstskådis i skattkammarplaneten och det upptäckte jag för att jag såg filmen, men det var precis då jag chrushade som mest på honom. Jag vill ha tillbaka den filmen Mario :Y Han är med i the dark knight rises också right? Joseph.. Jag åker buss.. Hela vägen från höga kusten! Så himla fest att åka buss, det går ju inte att förneka. En å en halv timme tills jag är framme antagligen.. Och jag har suttit hela resan med vad som känns som mensverk, men det kan inte va det riktigt för jag har inte mens :S så det är underligt. Men taggad på Batman ikväll! Och tårtkalas imorn ^^ och Julle på måndag. I haz stuffs göing ön :D Kolla va taggad jag är:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0