Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Måste jag besluta om Favoriter hela tiden?!

Jag vill inte :<



Jag minns inte så många av mina födelsedagar. Jag har varit sjuk en hel del av dem faktiskt. Men det gör inget att vara sjuk på födelsedagen. När man var liten var det sorgligt såklart, men inte nu för tiden.
Jag gör helst inte så mycket en grej av att jag fyller år. Jag tycker inte om att dra ihop folk. Klart det är kul om man kan va med folk man tycker om, men det är det ju varje dag. Inte extra roligt på min födelsedag.
På det viset kan jag tycka att min senaste födelsedag var jäävligt mysig. För att det inte var en grej alls.
Också käns det allmänt som mitt liv blir bättre och bättre. Varje ny dag är lite den bästa i mitt liv (med vissa undandtag såklart) och då blir ju också min senaste födelsedag den bästa.

What about it då?
Jag fick träffa Albin för första gången på tre månader. Och fan va jag hade saknat honom!
Och det var som en säck som knöts ihop väldigt fint där.
För Jag hade kommit hem från Ghana två dagar tidigare. Och dagen jag kom hem hade jag på kvällen träffat en hel massa folk på Söderkällaren och sen dagen efter det hade jag varit hemma hos Jenny och träffat henne och Adam + Aylin och OskaR och Fernando. OskaR som jag inte träffat sen Studenten alls! Så under två dagar hade jag liksom lyckats träffa i princip alla mina favoritpersoner (i stockholm i alla fall) nästan sammtidigt.
Albin var liksom den sista personen jag inte hade träffat efter jag kom hem.

Så på min födelsedag fick jag träffa honom :D och så var det sådär fint inget särskillt. Jag kollade på polarexpressen. Som jag försöker se varje år på min födelsedag, eller då i närheten, för det är en liten mysig tradition. Albin sov i min säng x) Han var trött.
Och även fast att han inte var helt vaken så var det lite som att Då, när jag fick träffa Albin, då hade jag kommit hem på riktigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0