Dag 28 – Det här saknar jag

Jag saknar Oboy!
Det har blivit lättare nu sista veckorna. Dels för att jag har vant mig vid att inte ha oboy och dels för att jag inte har nattshiftet längre så jag sover de där timmarna då cravingsen är som störst.
Men fan va jag ska dricka Oboy när jag kommer hem!
Fan va jag ska vara uppe och kunna äta och dricka på natten när jag kommer hem!

Jag saknar vårt Piano, vår gittar och vår bas.
Det finns en gitarr här, men den är ostämd och lönlös att stämma. Hafens sms när jag smsade och frågade om jag fick låna den när alla var borta en eftermiddag löd: ”yes, you may. Two warnings, however... one, it’s out of tune. Two, if you tune it, it will still be out of tune. :) The neck is a bit warped I’m afraid. Nonetheless, enjoy”

Jag saknar mina målarprylar.
Också mest första två veckorna eller så. Nu är det ganska lätt att tänka att jag kommer hem och kan måla snart.

jag saknar bröd och ost.
Smörgåsar helt enkelt.
Bröd mest. Jag måste inte ha ost på mackan.

Jag saknar min bror. Och mina föräldrar och mina vänner.
Nog för att det är lite överkomligt.. jag tycker ändå jävligt mycket om människorna här också :P (Paha x) Ni är finast!♥)
Men jag saknar att casha och filmkvällar och fika och och settlers och lucher och prommenader och söderkällaren och allt annat som vi gör.
Jag saknar att folk inte stirrar på mig och vill gifta sig med mig om jag går ut.
Jag saknar att kramas. Inte för att jag inte är på kram-terms med folket här.. men vi bor ju ihop. Det blir aldrig tillfälle att kramas hejdå eller så när vi har setts, vi ses hela tiden x)
Jag fick iof krama Kalle när han åkte härifrån. Och Timo x) men Timo är läskig :S

Jag saknar att kunna duscha när jag vill. Jag saknar att gosa ner mig i ett stort varmt täcke. Jag saknar Sushi. Gode gud vad jag saknar sushi! Nu vattnas det i munnen på mig x)


Sist jag var här så var jag här så länge att många såna där abstinens man har liksom gick över helt och hållet. Inte den här gången riktigt. (Nu tror ni att jag syftar på Sushi men det gör jag inte ^^ tihi!)


Kommentarer
Postat av: Gnarl

Alltså Cissi, den här listan är tokbra. Finns den färdig på något vis, eller hittar du på lite själv?



btw; ''Two, if you tune it, it will still be out of tune'' = briljant.

2012-03-28 @ 17:46:47
URL: http://matthisborgen.wordpress.com
Postat av: Emelie

Det avgör saken, sushi på fredag.

2012-03-28 @ 20:29:44
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Emelie

Eller någon annan dag

2012-03-28 @ 20:30:14
URL: http://heatwawe.blogg.se/
Postat av: Linus

Sushii!! :D

Fredag eller inte fredag, men antagligen inte fredag :) Men någon annan dag! :D

Jag och Janne ska laga hemmagjord sushi sen när han har kommmit har Janne bestämt. Jag röstar för bakis-sushi efter högskolerovet ^^ Häng på! nod

2012-03-28 @ 21:58:41
URL: http://giefkaka.blogg.se/
Postat av: Emelie

LÄTTTTT

2012-03-29 @ 16:29:09
URL: http://heatwawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0