On a different note

Eller on the same note lite grand faktiskt... på tal om saker jag adore.. och på tal om Emelies inlägg om sommarnätter



Alltså nu blir det ju inte samma känsla av bara det här klippet som när man ser det i filmen (vem försöker jag lura jag grinar av bara klippet.. det är inte som att ni skulle grinat av det bara för att ni såg det i filmen istället)
men det är min sommarnattskänsla i den här låten..
Och nu är jag lite torn till om jag ska ta å sätta på filmen eller om jag ska ta igen alla youtubeklipp jag har missat medan jag varit hos Vilgot.



Charlie hade lagt upp den här.. för.. ett tag sen.
Jag började kolla på Charlieissocoollike någon gång i ettan för att Julle visade mig honom.. och så började jag kolla på nerimon och frezned för att de någon gång nämndes och var värda att kolla på.. och i början var charlie och alex pretty much the same
Sen flyttade de in tillsammans och så drog de åt var sitt håll.. från att ha gjort lite lagomt genomtänkta vloggar båda två gick charlie mer och mer åt nästan sketch-hållet medans alex vloggar blev mindre liksom... strukturerade och mer bara han som satt och pratade strunt och as jag har nämnt förut i ett aslångt inlägg som inte alls var tänkt att handla om det förut så föredrar jag bloggar som uppdateras ungefär lika ofta som jag läser dem.. vilket är ungefär en gång per dag..
varken nerimon eller charlie uppdaterar alls så ofta.. men liksom, jag gnäller inte, de är tillräckligt roliga för att jag ska fortsätta kolla på dem.. på youtube subscribear man ju också så då behöver man inte ha den mentala blogglistan.
De hade en period då de var perfekt enligt mig.. de hade börjat glida isär och gjorde inte längre samma grejer. De körde sina egna race, charmiga på var sina sätt. Charlie hade började göra riktigt genomarbetade videos då och då.. liksom, sketch-aktigt.. men däremellan vloggade han som vanligt.. satt och babblade lite trams bara. Perfekt.. genomarbetade grejer så ofta han orkar... men jag behövde inte sitta och riva mitt hår för att det inte hände något på tre veckor.
Sen så försvann de där mellanvideorna. Jag blev ledsen. Liksom.. visst får Charlie göra som han vill... stör mig som fan på fans som kräver att saker ska fungera på ett visst sätt (därför gillar jag Julian Smiths outro "I made this for you!!" ^^ jag läser: "var tacksam spoiled fuck") ..men jag får ju tycka att det var bättre när han gjorde på ett annat sätt ändå.
I alla fall så hade han en vecka nu nyligen då han bestämt att han skulle göra en vlog varje dag.. och jag blev glad för jag har saknat vanliga vloggar.. och nu säger han att han ska nog börja med det igen. Att man inte behöver välja mellan kvalité och kvantitet nödvändigtvis... man kan göra de där kvalité-grejerna så ofta som det är möjligt.. men det hindrar inte att man postar något hafsigt ibland däremellan.. bara för att posta NÅGOT.
precis som jag resonerar ^^
Hank är fin


I alla fall...
jag ska rita nu *nod*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0