Sådär

Robert hade inte tid att ses och prommenada idag. Och ja jag ska lägga upp mer bilder (och nej jag tror inte att ni anklagar mig, det är jag själv som anklagar mig) snart. Jag måste få göra andra saker också, typ ha skoskav.. Det är kul.


Jag städar idag.

Egentligen inte. Egentligen skriver jag dagbok och kollar på TEDtalks. Det är finare.

Jag undrar över varför vi försöker oss på att bilda familjer alls, och varför de flesta inte är mer dysfunktionella än de ändå är. Och så äter jag torkade aprikoser som mamma köper till mig då och då.
Arrangerade äktenskap är fan inte såå jävla off grej egentligen. Det finns inga människor som man aldrig kan älska. Umgås man på ett visst sätt så kommer det tillslut, om man inte aktivt motarbetar det men då får man skylla sig själv.
Alltså jag är ju inte för arrangerade äktenskap x) men liksom perspektiv..
Att relationer inte funkar är fan inte för att folk någonsin är "fel" för varandra. Det var vad jag ville säga.
Eller ja.. Typ

Nej jag är inte på så romantiskt humör idag..
Jag ska återgå till att städa *nod*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0