Long-ass-list del 2

Här kommer resten.... Yaaaay!
Emelie! Gör aslång fånig lista nows!

63. Vem var den senaste du pratade i Telefon med?

Jag är inte säker... det brukar vara Albin, men senaste veckorna har Mario ringt mig till Leda så det var antagligen han.. det är det senaste telefonsamtal jag mins iallafall

64. Hur ser du ut just nu?
Assnygg som alltid?
Lite rufsig... jag hade inget balsam sist jag dushade (igår :S) så mitt hår är lite dreadigt.. det går så fort..

65. Har du någon som du kan vara helt och hållet dig själv med?
Joo... Jag kan vara mig själv så fort jag är i en grupp med folk jag känner. När jag är ensam med någon inte lika mycket men visst finns det såna människor också ett par stycken..

66. Kan du binda dig till en person?
Alltså.. joo
Men jag har svårt att se mig själv göra det

67. Har du någon av motsatt kön som du kan berätta allt för?
Just nu är det lite lurigt med det för liksom.. Vilgot har alltid varit den jag har berättat allt för, men det är lite svårare nu. Känns ju jävligt dumt att det ska bli så.. men det blir det. Men jag försöker att kunna prata med Vilgot ändå, om allt.. och det går ganska bra tycker jag :)

68. Har du någon gång kännt dig ersatt?

Hahaha ^^ oh indeed

69. Vaknade du upp och var gnällig?
Inte idag :) Idag var det fint väder och jag fick sova hur länge jag ville

70. Är du avundsjuk av dig?

Inte avundsjuk så mycket... men svartsjuk kan jag bli när jag känner mig ersatt :P

71. Är relationer någonsin värt det?
Haha xD
Det är väl det man letar efter.. relationen som är värt det

72. Är det någon son du ger upp om?
Mig själv då och då..
Nää... men.. näää.. jaa..

Bra svar. Nästa!!

73. Sista personen du grät framför:
Vilgot! Och det är en ny gång nu igen :D
Nej! Förresten.. Grät jag inte när jag skypeade med Julle igårkväll? Jag minns det som det... Men jag minns inte alls vad jag grät över :S får fråga om han minns

74. Finns det någon du aldrig kommer glömma?
"någon"? "Någon"?
Jag kommer aldrig att glömma de flästa.. folk gör intryck på mig

75. Tycker du att personen du har känslor för är beskyddande mot dig?

Va? Alltså den här listan...

76. Om personen du skulle vilja vara med var med dig just nu, vad skulle ni göra?
Ja det är ju ganska censurerat ^^'
Men vi skulle säkert typ se på Big Bang Theory också

77. Är du över ditt förflutna?
Nej.....

78. Har du någonsin gillat någon av dina bästa vänner av det motsatta könet?

Antar att vi pratar "gillat" som i... gillat.. och inte bara gillat (för att lägga oss på samma nivå som frågan liksom xD) Men ja det har jag.. mer som regel än undantag

79. Finns det någon du kan berätta ALLTING för?

Har vi inte haft den här frågan redan?
Just nu.. jag vet inte. Kan kan jag... Matilda kan jag alltid alltid alltid berätta vad faan som helst för.. men jag har inte alltid så mycket lust med det för Matilda har inte alltid lust att lyssna..

80. Om din första sanna kärlek kom och knackade på din dörr med ursäkt och presenter, skulle du ta emot det?

Hahahahahaha xD BAJSLISTA!!
Det är så mycket som gör den här frågan poop att det är imponerande..
Om vi förutsätter att jag vet vem min första "sanna" kärlek var, och att han visste om det så skulle han fortfarande inte ha någonting att be om ursäkt för nödvändigtvis..

81. Så den senaste personen du kysste dyker upp vid din dörr klockan 3 på natten, släpper du in hen?
Jadå :)

82. Har du någonsin varit förälskad i någon som dina vänner hatat?

Jaa... det har jag nog någon gång
Jag mins inte vem eller när eller så dock..

83. Kommer du vara i en relation om 2 månader?
Ehm... alltså det vet jag ju inte.. men jaa, jag hoppas det..

84. Känner du någon som heter Michael?
Jupp :) Vår Alltiallo i Ghana :) Han är jättesnäll ^^

85. Var du i en relation i Mars? Hur gick det?

Ja det var jag :)
Utöver att jag var i Ghana och han här så gick det toppen xD

86. Var du lycklig med personen du var intresserad av i Januari?

Uhm... inte över-thrilled kanske nej. Jag har haft bättre månader än Januari.. sämre med, mycket sämre

87. Ljug inte, var den senaste personen du smsade attraktiv?
Skojja inte ;) massor :)

88. Vilka har du sms från?

Va? uhm.. i min inkorg finns sms från Vilgot, Jens, Albin och Mario. Shit lix

89. Om personen du gillar säger att hen gillar någon annan, vad skulle du säga?

Jag har en låtsasdagbok.. där jag skriver ner scenarion som inte har hänt på riktigt (nej det här är inte det jag skulle säga) och jag skrev faktiskt här om dagen ett inlägg i den på precis det temat...
Jag tänker mycket på vad jag skulle säga vid massa "om".. men oftast så händer inte de där "om:en" och även när de gör det så säger jag det aldrig..
Och det gäller nog för det här med... Jag skulle antagligen inte säga någonting för jag skulle antagligen typ gråta tills jag spydde

90. Har du någonsin kysst någon äldre än dig?

Jaa.. men inte särskillt mycket äldre.. max knappt ett år
Eller iof.. det vet jag faktiskt inte hur mycket äldre den äldsta jag har kysst var :S

91. Vem är på din facebook-profilbild med dig?

Ehm...  oftast är det bara jag på mina profilbilder.. Mario är med på orginalbilden.. men han syns inte på den croppade versionen som är min profilbild

92. Har du någonsin kysst någon under fyrverkerier?
Näää... bara kramat krampaktigt xD

93. Har någon någonsin gett dig fjärillar i magen?

Jaa xD joo det fenomenet är jag med på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0