Looper you did good

Så det blev av att jag såg den tillslut.
Har varit aspepp på den ända sen jag hörde talas om den. Sen så var det ju samtidigt risken att det var en typisk sån där "film med annorlunda 'grej' som den inte alls använder sig av utan egentligen bara är en lite förklädd vanlig action"
Förväntningar upp i taket och samtidigt farhågan att den inte skulle leva upp till dem.
Men jag är inte besviken :D
Sure, det är väl delvis för att jag var asberädd på att bli det. Men liksom ändå. Bra jobbat :)
 
Nej den använde inte 'grejen' så mycket som den hade kunnat. Och ja det var lite förutsägbart.
Men vafan. Den var bra. Den hade cynisk si-fi <3 det är fint. Och den var inte alls så förutsägbar som den hade kunnat vara, just för att den inte använde sin 'grej' så mycket (eller den använde den på lite mindre flashigt vis (därmed mindre förutsägbart))
Och den hade en jävla skådespelarperformance från en fucking sju-åring!
 
Jag kommer att råka spoila något om jag ska prata mer om den för jag är allmänt pepp nu.
Jag tyckte om den. Punkt.
Cissi out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0