Things to do and such

 
 
 
Så jag planerar att tomta off till Ghana igen i typ Maj.
Jag tar med mig Vilgot. Vilgotnappning. That's how that shit works.
Så jag är nog borta i början av sommaren så ni utomstadare behöver inte bothra att komma hem för min skull fören i Juni typ. Hah. As if.
Om jag kunde ta Ghana. Eller alltså inte hela Ghana, men människorna i huset. Reality-Tv-serie-huset, och ha i sverige. Så kunde jag jobba där med soft folk och ändå hänga med folk på Dickens på Fredagar :p
Hååh :3
Jag ska få göra statestik-jobb :3 #peppen liksom
 
 
Också fuck off. Mina blogginlägg har varit asintressanta lately. Jag får skriva tråkigt bajs också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0