En sån..

Ens liv blir ganska occupied av jobb när man jobbar.
 
Det där fenomenet att föräldrar bara pratar om sitt barn, och folk som inte är föräldrar är bored out of their minds av att lyssna på det..
Det fenomenet är en grej för att man allmänt pratar om shit that happened today.. Eller lately eller så. Och har man barn så är allt som hänt en lately att man har barn.
Och det är lite så med att ha jobb också. Allt som hänt mig lately är att jag har jobb.
 
När jag flyttade hemifrån jobbade jag rätt aktivt för att inte bli en person som pratar om att wow de kan laga mat. För att omg gaah! (Blev ganska mycket en person som pratade om köksstorlekar dock... Men det är fan lite mer spännande iaf)
Men jag har inte riktigt orkat jobba för att inte bli en person som pratar om sitt jobb. Jag tänker att det får jag väl vara ett par månader och så går det över sen.
Men nu kanske jag ska fortsätta jobba nästan heltid i typ 2 månader till så då får jag nog försöka skärpa mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0