Markus

Sprang på en gammal kompis/bekant igår.
Kompis till Matilda som jag också umgicks med ganska mycket en period då dels de fortfarande umgicks mycket och dels jag fortfarande umgicks mycket med Matilda.
Markus heter han. Julle kanske träffade honom?
Han är trevlig iaf.
Tänkte på hur ofta det känns som när man träffar på någon så är det värsta sammanträffandet. "Men gud, jag tänkte ju på dig för första gången på tre år IGÅR, och så ses vi idag! WHAT ARE THE ODDS!!" typ.
Så jag ville lite uppmärksamma hur inte alls så det var den här gången. Jag trodde att han var utomlands, men jag har inte tänkt på honom på länge spec. Men han har kommit hem nu och så sågs vi i stan. Där det var typiskt okonstigt att mötas. Alla är i stan ibland liksom. Inte att vi typ sågs vid Stadion där Matilda bor när jag var där för att hälsa på Emil och han råkade vara där för någonting helt orelaterat till oss precis då. Så som det brukar kännas.
Så var det inte.
Inget konstigt alls.

Cissi out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0