Hejochhå

Gaaaaah!
Klockan är snart 5 :/
Man ska inte vara vaken till klockan 5.
Jag behöver visserligen inte gå upp förän 11... Men ändå.
Funderar lite på att sms:a min studybuddy-elev att jag är sjuk och försöka skita i allt imorn.
Men jag sket i allt i Fredags :c Får man skita i allt flera dagar i rad sådär?
 
Vilgot skriver sitt kandidatarbete nuförtiden.
Han har inte kul med det.
Han är ledsen mycket för det är jobbigt. Och det är jobbigt för jag är ledsen mycket också lately. Men jag har ingen bra anledning. Jag skriver inte ett kandidatarbete som inte går tillräckligt bra. Jag har egentligen kul kurser som går convinient tider på dagen och är ledig mycket. Men jag har ändå redan ballat ut på den ena. Och är på väg att balla ur på den andra. Men utan någon bra anledning alls. Så liksom, när Vilgot mår dåligt får han företräde för det känns mer legit. För det funkar inte när vi mår dåligt samtidigt.
 
Jag köpte nästan ett par skor.
Nu mitt i natten.
Prime time att köpa skor, jajamensan.
Det är ett par skor som jag hittade i en affär förra sommaren och blev lite kär i. Men det är klackskor, och jag har Aldrig klackskorna så jag har liksom inte kunnat med att köpa skor som jag aldrig kommer använda bara för att de är snygga. Hur dumt vore inte det.
Men jag vill väldigt väldigt gärna ha dem så jag har letat upp dem på internet och sparat en flik med dem på mobilen.
Men idag råkade jag se att de var out of stock på den sidan. Och sen gick det nästan inte att hitta någon annan sida där de fanns heller. Och det kändes ju jäättejobbigt :c
Så när jag väl hittade dem tillslut så var jag väldigt nära att köpa dem för tänk om de tar slut här också och sen finns de inte mer för alltid och är jag verkligen beredd att committa till att Aldrig köpa de här skorna?
Det är ju något helt annat än att bara "inte köpa dem nu".....
 
Så så mår jag..
Update Update.
Albin kommer hit om 2 veckor :D det blir säkert bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0