Stuff n stuff

Imorn är sista dagen på jobbet.
Jag har varit dålig på att jobba i Augusti. Morgon-jag har lyckats övertala mig att det är okej att stanna hemma lite för många gånger.
Imorse för att jag hade ont i halsen. Vilket jag tror beror på en blåsa och inte egentligen för att jag är förkyld, men jag har inte kollat efter.
 
Vi har haft kul arbetsuppgifter under sommarn. Och det känns som att handledarteamet har tyckt det har varit kul att ha oss där. Så det är kul.
Lite deppigt att sluta då. Men plugga blir kul också säkert. Fast jag är inte så himla pepp på det.
Jag behöver lägga upp en plan.
Jag är mer pepp på andra projekt.
Jeb Bush campaign simulator.
Sy en klänning.
Köpa krukor och odla shit... fast det är lite sent på året. Till våren.
Pysselpyssel.
Rita mer.
Massa kul saker man kan göra.
 
Jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0