Update?

Idag har jag sökt kurser till våren.
Produktivt.
Känner mig ganska pepp på dem nu. Neurovetenskap, Databasteknik, Algoritmer och Komplexitet, och Datorarkitektur och maskinnära programmering. (Oxfordkomma ftw)
Sen sökte jag lite matematik/statistik för lärare -kurser. Inte lika pepp på dem. Men kommer antagligen inte läsa dem. Kommer troligtvis inte läsa alla de andra heller. De krockar lite, och jag kommer antagligen inte vara lika pepp på dem när våren väl kommer.
Man har inte hunnit börja ha ågren om saker som "shit jag kommer behöva sitta i ett klassrum med folk som säkert tycker jag verkar dum i huvet och inte hör hemma där" och labbar och redovsiningar och att han vad han nu heter, som jag är rädd för dels för att han är smådryg, dels för att jag råkade förolämpa hans examensarbete, kanske är lärare eller labbhandledare eller så. Vi får se.
Det är bra att man har ansökt iaf. The little things.
 
Och det är bara två veckor kvar tills vi åker till Göteborg ^^
Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0