Mario - Glasyrkakan



Mario är den jag är i flest bilder tillsammans med på facebook... råkade jag upptäcka någon gång.

För att kort beskriva min och marios relation, och på samma gång passa på att irritera honom ^^ så skulle jag beskriva honom som ”min bästa tjejkompis”. Det stämmer faktiskt mer än det irriterar honom xD

Och när jag säger ”tjejkompis” menar jag det på fördomsfullaste sättet möjligt :) Mario är kakan som man kan få för sig att sätta sig på ett fik med och prata killar och skor med i flera timmar.

Sen är Mario lite mer nere på jorden med det hela än tjejerna i min högstadieklass var, så det hela får precis lagom distans.

 

För ibland behöver man sitta på ett fik (eller donken.. däri distansen xD) och prata killar och skor (okej.. vi pratar faktiskt aldrig skor XD men typ disney.. faller i samma fack) hur äckligt det än är :) Och då är det skitbra att ha någon som man skiter i om hen tycker man är en patetisk nolla ibland. Han får helt enkelt skylla sig själv om han inte trivs med den chargången.

 

 

Även om Mario är ett jävla pain in the ass stor del av tiden (sagt med all kärlek <3) så får man stå ut med det för de gånger han har räddat mig från att hulka mig själv till döds av lite olika anledningar. För även om Mario egentligen inte bryr sig om ifall man är ledsen, så låtsas han jävligt bra och ibland är det fan inte tanken som är det som räknas xD

Sen kan man behöva ett ”du är ju dum i huvet” när man är ledsen över något riktigt puckat.. iaf jag :o Sånt kan hjälpa om det framförs på ett tillräckligt plumpt sätt :) Distraktionsmoment mm ^^

 

Mario är rar, feg, dum i huvet och gullig när han faktiskt lyssnar på mig när jag påpekar (aka slår honom i huvet) när han går för långt :)

Och han saknar mig så jävla mycket!

 

Puss å knull ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0