Planer n' shit. Thug. Osv.

Det är nu man måste skärpa till sig för det är nu man har den där enda lilla tentan på fredag nästa vecka och sen är kursen klar. Och så har man haft tenta idag så man tänker att ääääh, idag får jag vila och inte göra något vettigt för jag har varit duktig.
Men man måste akta sig. För man får inte slacka hela veckan och sen plötsligt är det den där tentan imorn och så kan man ingenting. Ingenting!
Och så failar man den och då vet jag inte riktigt hur saker och ting fungerar... kan jag göra omtenta på den i slutet av nästa termin typ? Borde jag ju kunna. Jag borde kolla upp hur saker funkar. Typ ifall man skulle vilja åka till Ghana nästa höst om man isåfall bara gör det och låter bli att anmäla sig till nästa termins kurser och anmäler först till nästa vår. Eller om man måste prata med någon som har koll på saker så att det kan kruxas och has sig för att det ska bli rätt. Det känns som det inte ska behöva vara så svårt. hum.
Tänker att kan man bara plötsligt byta och ta nästa delkurs på distans istället? Inte för att det är överhuvudtaget aktuellt, jag kommer ändå inte klara den i så fall så varför bother. Men intressant i fall man Kan. Typ.
 
Erik och Magnus ska inte fortsätta nästa termin :( Erik ska iof läsa ekonomi i huset brevid. Eller om det var statestik. Statestik för ekonomer. Så han kan komma och hänga med oss i datasalen, om han inte inser att ekonomerna är mycket ballare :p
Ekonomer är ett intressant breed....
Ekonomi är ju stört intressant. Men man vill inte läsa ekonomi, för man vill inte plugga tillsammans med ekonomer. Läskigt. Men Erik är ju fin. De är säkert inte så läskiga som man tror. Man bara känner ju inga....
Om jag får massa pengar plötsligt frrån någonstans ifrån som jag inte behöver spendera massa tid på så skulle jag när jag är klar med Matteutbildningen först utbilda mig till Meteorolog och sen Ekonom :) Kanske klämma in en Statistik-master därimellan. Kewl.
Gu va kul det vore att ha pengar :3 Att kunna göra saker för att kul bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0